Stránky

sobota 14. apríla 2012

Collinsová Suzanne – Hry o život

Na troskách bývalej Severnej Ameriky vyrástol Panem, ovládaný bohatým Sídlom, ktoré obklopuje dvanásť podrobených obvodov. Nenávidené Sídlo vládne železnou päsťou. Raz do roka povolá z každého obvodu chlapca a dievča do hier o život, aby pobavili televíznych divákov skutočným bojom na život a na smrť. Medzi nimi sa dobrovoľne ocitne šestnásťročná Katniss Everdeenová, odhodlaná za každú cenu prežiť. Aj víťazstvo však môže mať trpkú príchuť, oslavné turné po jednotlivých obvodoch sa zmení na krutú skúšku ohňom. Symbolom odporu proti Sídlu sa stáva drozdajka, vtáčik, ktorého nosí Katniss na hrudi v podobe zlatej brošne. Obe znepriatelené strany ju preto vnímajú ako živý symbol rebélie a zamýšľajú využiť ju v mocenskom súboji. Okrem toho sa Katniss až zúfalo nevyzná vo vlastných citoch, najradšej by sa rozdvojila, lebo vie, že obaja jej nápadníci, Peeta aj Gale, by si jej lásku zaslúžili. Hry o život sú trilógiou plnou napätia, zákulisných intríg, ale aj lásky. Hoci sa dej odohráva v budúcnosti, stále ide o odveký zápas dobra proti zlu.




Táto úžasná trilógia jednoznačne patrí do mojej knižnice. Podrobnejšie pri jednotlivých dieloch:
1. Hry o život
2. Skúška ohňom
3. Drozdajka




1 komentár:

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť