Stránky

nedeľa 1. júla 2012

Čítanie na slepo

Táto výzva, ktorú usporiada Luc, ma oslovila hneď, ako som ju našla. Hlavne preto, lebo aj ja si presne takto vyberám knihy, ktoré chcem aktuálne čitať. Rozdiel je len v tom, že si ich nežrebujem, ale náhodne vyberiem kurzorom, z excelu :)
Kedže akurát začína nový mesiac, tak som si  už po novom vyžrebovala toto číslo:
Na poličke Čítanie na slepo na Goodreads sa pod týmto číslom nachádza knižka:

Magie mrtvých, od Ilona Andrews. Tento román už asi rok odsúvam bokom a ani neviem prečo. Teraz sa už nemôžem na nič vyhovoriť a hneď ako dočítam knihu Dívka na klíček sa do nej pustím. Už sa ňu naozaj teším :) Luc, skvelé meme :)

Dňa 8.7 úloha splnená, výborná knižka, tu je moja recenzia :)


2 komentáre:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť