Stránky

utorok 5. júna 2012

Frost Jeaniene – Jednou nohou v hrobě



Vydavateľstvo: FANTOM Print, 2012
Séria: Noční lovci 02
Detaily:
  • počet strán 240
  • pevná s prebalom väzba
  • jazyk český




“Why did he have to be so gorgeous? Why did he have to stand so close, and why did I still love him so much? ”
Druhé pokračovanie série Noční lovci.
Hneď, ako som skončila s prvým dielom, som siahla po pokračovaní, veď kto už len videl niečo také, že sa hlavní hrdinovia namiesto šťastného happy endu rozídu?  Tak toto nie! To čo je za koniec!?
Na konci prvého dielu sa z Cat stal špeciálny agent FBI a Bonesovi zanechala iba list na rozlúčku. Potom, ako som sa poriadne vytočila kvôli takémuto zakončeniu, som okamžite prečítala upútavku na obale pokračovania. Všetko bude OK, Bones sa vráti :) Tak som sa hneď pustila do čítania.
Cat má novú identitu a vedie vlastný tím supertajného elitného komanda. Ich úlohou je likvidácia nebezpečných upírov. Do jej nového života patrí aj nová láska. Už prešli štyri roky, Bonesa stále nikde a ja som začala byť nervózna.
Jedného dňa, sa Catina nová kamarátka Denise rozhodne vydať. A tam, konečne, po boku ženícha sa zrazu objaví Bones, tentokrát s hnedými vlasmi. Výborne! Najskôr príde citové popieranie zo strany Cat, potom dokazovanie lásky formou niekoľkých “záhryzov” zo strany Bonesa a nakoniec dohoda, že sa spoločne posnažia o fungujúci vzťah. Keď Bones túto novinku „veľmi citlivo“ oznámi potenciálnej svokre, tá rovno skolabuje :)
Medzitým, ako sa ich láska krásne vyvíja, je plná vášne a žhavej erotiky ( je to tuším 32 kapitola, ktorá prosím pekne prekoná ktorúkoľvek milostnú scénu akú som kedy v živote čítala ), tento román v sebe ukrýva ďalšie zvraty a prekvapenia.
“You know that old saying. Once you go dead, no one’s better in bed.”
Dozvieme sa viac o spoločenskej hierarchie medzi upírmi, ako niekoho premeniť v ghoula a spoznáme zopár kukláčov z Catinho komanda. Každého jedného z nich si vieme obľúbiť. Bones sa osamostatní od svojho stvoriteľa a na konci nás čaká eso v rukáve, ozajstné upírske zásnuby.
Tak, ako veľmi sa mi páčil prvý diel, sa mi páčilo aj pokračovanie. Dokonca, ešte o niečo viac. Je plné humoru, akcie, iskriacej príťažlivosti a ešte viac Ginu, aby všetko hladšie kĺzalo. Jednoducho, sa nám musí páčiť. Možno preto, lebo hlavní hrdinovia k nám prirastajú každým dielom viac a viac… kto vie. Naďalej platí, že Cat a Bones sú moja najobľúbenejšia dvojica zo všetkých vôbec.
p.s. Oplatí sa zapamätať si Denis a Spadeho, lebo prvý román spin off  série ( Svět nočních lovců ) je práve o nich. Môžete si ho prečítať pod názvom První rudá kapka.
“Time has no dominion over love. Love is the one thing that transcends time.
“I have been stabbed, shot, burned, bitten, beaten unconscious too many times to count, and even staked. None of those held a candle to the pain I felt at seeing his mouth on hers.”
“Careful, luv. I might be angry with you, but that doesn’t mean I don’t still want you. So if you do that again, I’ll shag you right here, right now, and sod anyone who wants to watch”

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť