Stránky

štvrtok 21. júna 2012

Kenyon Sherrilyn - Živly noci

Vydavateľstvo: Ikar, 2009

séria Temní lovci 9

Detaily
  • 295 strán
  • pevná väzba
  • slovenský jazyk

Zákony zverolovcov sú jednoznačné. Dve rozdielne rasy sa nikdy nesmú spáriť. Napriek tomu, sa bielemu tigrovi a snežnému leopardovi narodil spoločný potomok. 

Wren, je kríženec týchto dvoch rás a je katagariánsky tigard. Môže sa premeniť na tigra, ale aj na leoparda a cez deň si žije svoj život ako človek. Jeho rodičia sa navzájom pozabíjali pred 20mi rokmi. V tom čase bol iba dieťaťom a nový domov si našiel v bare Sanctuary, kde pracuje ako pomocná sila. Nicolette, majiteľka baru a zároveň samica medvedieho klanu si ho síce prichýlila, ale nikdy si ho neobľúbila. Najradšej by sa ho zbavila a vyhodila na ulicu. Čaká len na zámienku a príležitosť aby to mohla urobiť.

Wren je utiahnutý, uzavretý a takmer s nikým nekomunikuje. Vyrastal ako sirota a od nikoho nič dobré nedostal. Pre svoju miešanú krv je terčom v očiach ostatných zverolovcov. Žije si osamote a od života nič neočakáva, chce mať len pokoj.

Jedného dňa, príde do baru partia bohatých a arogantných vysokoškolákov. Medi nimi je aj Maggie, ktorá hneď upúta Wrenovu pozornosť. Aj Maggie si ho všimne, ale ostatní spolužiaci ho začnú urážať a vylejú mu pivo do tváre. Bitka je na spadnutie a len vďaka Wrenovým kolegom nedôjde ku katastrofe. Maggie sa mu za všetko ospravedlní a domov sa vyberie sama. Na ceste domov ju prepadnú, ale Wren túto hrozbu vycíti a zachráni ju. Preletí medzi nimi iskra a odvtedy, títo dvaja hľadajú každú zámienku aby sa stretli a boli spolu. Podľa pravidiel, sa zverolovec a človek nesmú spolu stýkať a táto situácia je pre Nicolette dobrou zámienku, aby sa Wrena definitívne zbavila. Medzitým, si Wrenov strýko brúsi zuby na jeho majetok a dedičstvo, preto ho obviní zo zabitia vlastných rodičov. Nicolette ho v obvinení podporí a Wren je odsúdený na smrť. Ak chce prežiť, musí dokázať svoju nevinu. Okrem Maggie sa na nikoho nemôže spoľahnúť...

Musím sa priznať, že mám rada zverolovcov. Oveľa viac ako temných lovcov, alebo snolovcov. Táto kniha patrí medzi moje top knihy v tejto sérii. Jednoducho Wrena milujem. Na začiatku je utiahnutý, uzavretý, každému sa vyhýba. Len ťažko sa vyrovnáva opovrhovaním ostatných kvôli jeho miešanej krvi. Postupne ale prechádza obrovskou premenou a na konci je z neho silný, neohroziteľný a samostatný tigard.  

Meggie je dcérou vplyvného senátora, ktorý jej riadi celý život. On rozhoduje na akú školu bude chodiť, kde má bývať a s kým sa môže stýkať. Celý svoj doterajší život mu podriadila, ale teraz je čas na osamostatnenie. Chce byť konečne samou seba a nie takou, akú si vysníval jej otec. 

V celej sérii mi najviac nesadli medvede. Špeciálne Nicolette. Je to jedna intrigánska mrcha. Už od úplného začiatku mi na nej niečo vadilo, ale až teraz som prišla na to, čo to je. Každého okolo seba obviňuje bez toho, aby si overila fakty. Je sebecká a zaujíma sa len o seba a svoju rodinu.

Tento román je ďalším skvelým pokračovaním série Temných lovcov. Je popretkávaný emóciami, akciou, humorom, mágiou, cestovaním v čase a žhavou erotikou. Čo viac môžeme chcieť? :)


1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť