Stránky

piatok 1. júna 2012

Ward J.R.-BČD 02- Milenec z věčnosti

Vydavateľstvo: Baronet, 2010
Séria: Bratrstvo černé dýky (diel 2 z celkovo 9)
Detaily
  • 464 strán
  • pevná s prebalom väzba
  • český jazyk
Rhage, je jeden sexuálne premotivovaný, nenásytný milenec, prezývaný aj Hollywood. Je typ chlapa, 10 orgazmov za 30 sekúnd :). Okrem toho, niet od neho rýchlejšieho, alebo tvrdšieho bojovníka. Stvoriteľka ho kruto potrestala a teraz má v sebe nebezpečnú príšeru, obrovského draka, ktorý keď sa z neho dostane von, nepozná zľutovanie. Rhage je z toho nešťastný. Nechce takto žiť, jeho život je prázdny a nevidí žiadne východisko. Vtedy sa stretne s Mary, ktorá zmení jeho pohľad na svet a dokáže prijať a skrotiť jeho draka, ktorý v ňom drieme.

Mary, je ľudská žena, takisto osudom ťažko skúšaná. Bojuje s rakovinou a cíti, že onedlho príde koniec. Keď sa zoznámi s Rhageom, nemôže uveriť tomu, že tento krásavec by sa mohol zaujímať práve o ňu. Navyše, je tu aj jeho šupinatý drak, ktorého sa desí, ale v hĺbke duše vie, že by jej nikdy neublížil. Najviac ju však trápi skutočnosť, že čas, ktorý ešte môže na tomto svete prežiť sa neúprosne skracuje.

Maryina susedka je nádherná upírka Bella, o ktorú okamžite prejavia záujem dvaja z bratstva. Neprezradím žiadne tajomstvo, keď poviem, že Zsadist je môj najobľúbenejší bojovník zo všetkých, preto som a veľmi tešila, keď už v tejto časti začal jeho príbeh. Zároveň s tým, aj Phurryho trápenie…

Veľmi sa mi páči, že aj o ostatných postupne, pomaly dávkovane dostávame informácie. Svoju cestu premeny v upíra začína  John, ktorý je zatiaľ iba mladý chlapec, osudom poriadne vytrápený. Medzi bojovníkmi si nájde novú rodinu, Thora a Welsie.

Koniec tejto časti prežívame so Zsadistom, kedy Vyhladzovacia spoločnosť prevedie opäť jeden podlý a zákerný skutok…

Vyriešenie hlavnej zápletky sa mi páčilo najviac, všetko bolo dopredu dôkladne premyslené a vypracované. Základná myšlienka, neodolateľný krásavec a šedá myška, sa môže zdať ako trápne klišé, ale je vynikajúco napísaná a  Rhagova Godzilla s Marynou chorobou to celé pekne dotvoria a okorenia.

Tento diel je trošku odlišný od predchádzajúceho, je menej drsný, je v ňom viac nehy a smútku. Je v ňom boj o večnú lásku. O večný život.

Kľudne sa do tejto knihy pustite, bude sa vám páčiť :)
p.s. ..rada by som si pozrela toho draka naživo :) A teraz môže prísť pokračovanie a Zsadist.. ahhhh :)

1 komentár:

  1. Pozor! Ak niekoho milujete a záleží vám na tejto osobe, urobíte všetko pre to, aby ste s touto osobou boli, som Raymond, moja bývalá priateľka, milujem ju tak veľmi, keď sme sa rozišli, nikdy na ňu neprestanem myslieť, musím niečo urobiť aby som ju získal späť, to bolo, keď som začal čítať články o tom, ako získať späť milenku, videl som článok, ktorý hovoril o ADELEKE OBA a o tom, koľkým ľuďom pomohol priviesť späť jeho milenku, kontaktoval som ADELEKE OBA na WhatsApp, všetko som vysvetlil ho a čaroval na moju bývalú priateľku, ktorá mi v ten istý deň zavolala a začala ma prosiť, a dnes sme opäť spolu, miluje ma a chichoce sa mi viac ako predtým a čoskoro sa vezmeme, kontaktujte ADELEKE OBA dnes na WhatsApp čísle +27740386124 alebo mu môžete poslať e-mail; aoba5019@gmail.com ... Je to najlepšie kúzlo, ktoré môžete kontaktovať o pomoc, vďaka neskôr

    OdpovedaťOdstrániť